loading...
گام به گام از سراسر اینترنت
لیلا بازدید : 1 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

میخوام برم یه جا واسه یه عده بدبخت تر از خودم حرف بزنم!!!


سخنرانی!!!!!


هه هه هه باید برم یه سری شعار فقط بدم واسه یه عده دختر بیچاره ....


دردشون با درد من فرق داره....ولی درد درده دیگه!!!!


پدر تو وجود من چی دیدی که خواستی بیام محل کارت و اون اراجیفی که خودم از فکر کردن بهشون


حالم بهم میخوره رو از راه صمیمیتی و دوستی فرو کن تو مغز اون آدمای باخته و شکست خورده...


تورو خدا این دفعه رو توانایی نقش بازی کردن من واسه اهداف چرند این مملکت استفاده نکن...




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 503